Girişimcilik, İş Dünyası, Yazılım

HalkBank Müşteri Hizmetleri Telefonu Açmıyor!

Halkbank Müşteri Hizmetlerine Bağlanma Sorunu

Halkbank müşteri hizmetleri telefonu yine açmadı ve bu sorunu halen çözmüş değiller. Araştırdığım zaman bu konu ile ilgili bir çok şikayet bulunuyor. Şimdi sizlere yaşadığım bu sorunu dile getireceği

Evdeki buz dolabı yetersiz kalınca, buzluktaki fazla yiyecekleri koyacak bir derin dondurucuya ihtiyacım vardı. Çünkü buzluktaki yiyecekleri idareten arkadaşımın buzluğuna yerleştirmiştim. Hemen araştırma yaptım ve müşteri hizmetleri konusunda, ürünün kalitesi yönünde en iyi marka bosch olarak görünüyordu. Bende istediğim özellikte olan bosch marka derin dondurucuyu almak için, kendi sitesinden sipariş kaydı oluşturdum. Ödemeye gelince kart bilgilerini girdim ve ardından parayı çekmesi için onay kodunu girdim. Maalesef parayı çekmedi ve sipariş onaylanmadı. Bende Halkbank müşteri hizmetleri ile temasa geçtim. Yaklaşık 20 dk boyunca gereksiz ve sıkıcı şeyler dinleterek istediğim bölüme bağlayamadılar. Her defasında seslendiren kişi 3. sıradasınız 2. sıradasınız 1. sıradasınız diye bildiriyordu. En son seslendiren kişi sizi şimdi müşteri hizmetlerine bağlıyoruz dedi ve 10 dakikada öyle bekledim fakat yine açmıyorlar. Baktım açacakları yok kapattım. Ardından bu konuyu araştırdığımda benim gibi bir çok kişinin bu sıkıntıyı yaşadığını ve şikayetçi olduğunu gördüm. Müşterilerin bu konuda şikayetçi olmasına rağmen, müşterilerimizin şikayeti değerlendirmeye alınmıştır diyerek hiç bir çözüm getiremeyen bir Halkbank‘ın kalitesini de görmüş olduk. Ben kartımı iptal ettirerek Halkbank ile ilişkimi keseceğim.

Sonuç Olarak

Halkbank, 7 gün 24 saat telefon ile hizmet verdiklerini beyan ettiklerine rağmen, hiç bir şekilde telefonu bağlamamış gereksiz şeyler ile müşteriyi bekleterek mağdur etmiştir. Bu konuda şikayetlerin olmasına rağmen hiç bir şekilde sorun çözülmemiştir.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.